۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

میهن ستیزان نژادی

کار ملت بیچاره مان به جایی کشیده که باید بنشینند به پای چند سریال سطحی و کودکانه که محصول شبکه های درجه چندم کشورهایی چون کلمبیا و کره باشد، همه اش مزخرف در مزخرف. داستان مزخرف از یک سوی، دوبله بسیار مضحک و سطحی از سویی دیگر که این شبکه میهن فروش فارسی 1 آن را عهده دار است. مغولیسان های کثیف با آن ماهیت پلید و منحوسشان باید به بازیگر محبوب ایرانیان بدل شوند. صدا و سیمای جمهوری اسلامی از یک سو مروج توسری خوری سامی گونه ای است که کمو و بیش در زندگی مردم ایران امروز دیده می شود. گل بوده به سبزه نیز آراسته گشته... خون هر میهن پرستی می جوشد هنگامی که می بیند بخش بزرگی از مردمش بیننده پرطرفدار سریال هایی هستند که دست پلید دشمنان دیرین آریاییان آنها را ساخته و پرداخته است. وقتی صدا و سیمای ایران می آید یک سریال کره ای که ماهیتی جز آشپزی ندارد را دوبله کرده و پخش می کند، چه انتظاری می توان از یک شبکه ایرانی خارج از کشور داشت که میهن فروشی و حرامزادگی از سر و رویش می بارد؟

درست است که شادی از زندگانی ایرانیان امروزی رخت بسته، درست است که هیچ تفریح درست و حسابی وجود ندارد، ولی در این میان بر بیچارگی این ملت باید گریست که از ناچاری باید چرندیات این زردها و کلمبیایی ها را ببینند. در مقابل هالیوود را بنگرید. ویلیام والاسی که تنها بدون هیچ شکنجه به طناب دار سپرده شد، باید در فیلم همچون بابک خرمدین بمیرد و در ایران نام بابک خرمدین در میان این مردم ناسپاس فراموش شده باشد. و هنگامی که این سخنان را بر زبان می آوریم، انگ کورتعصبی بر ما می زنند و می گویند میخواهید هرچیز نیکی را به ایرانیان نسبت دهید. حال آنکه ماجرای امثال بابک را همان دشمنان خونخوارمان بر زبان آورده اند و در تاریخ نوشته اند.

بابک خرمدین زنده زنده قطعه قطعه شد و در هنگام مرگ فریاد پاینده ایران سر داد و جان سپرد و وحشی گری مسلمانان از آنجا پیدا که با این جنایت نیز خشمشان فرو ننشست و جسد مثله شده ی بابک را هم بر دار کردند. در غرب ویلیام والاس باید تنها در فیلم شکنجه شود و فریاد آزادی سر بدهد و در پایان هم جسدش همچون بابک خرمدین مثله شود و در چهار گوشه انگلستان بردار گردد. غربیان از تاریخشان اسطوره می سازند و اسطوره هایشان هم تاثیر پذیرفته از تاریخ راستین ماست، ولی در ایران تاریخ پرشکوهمان را به دست فراموشی سپرده اند و تاریخ عرب را جایگزین آن کرده اند.

از سوی دیگر هنگامی که ما به سخن می آییم و از تاریخ گذشته مان، و از قهرمانان میهنمان، و از کشتگان و دلاوران این سرزمین می گوییم، جمعی لیبرال دموکرات غرب زده که عمدتاً هم از پیروان حرامزاده ای راستین چون علی شریعتی هستند، ما را نکوهیده و می گویند که دوره این حرف ها گذشته است... گویی ماهیت و ذاتشان چنین است که اینگونه نسبت به میهن خویش دشمنی بورزند... میزان تاثیری پذیری آنها از غرب به قدری قویست که به محض اینکه بحثی از عشق به میهن و نژاد پیش می آید، عبارات مضحک ساخته و پرداخته غرب همچون "دهکده جهانی" و ... را بر زبان می آورند. خون تمامی شان را باید ریخت. مهم نیست که دیگران چه بگویند، موضوع پاکسازی گسترده ایست که باید ایران را از ننگ حرامیان میهن فروش پاک سازد.

هیچ نظری موجود نیست: